Іміджевий ролик Toyota закликає до об’єднання, дружби і толерантності

Іміджевий ролик Toyota закликає до об’єднання, дружби і толерантності
08.02.2018
Оцініть статтю: 
(35 оцінки)
editor
Зображення користувача editor.

Священик, рабин, імам і буддійський монах разом в одному автомобілі поспішають на футбольний матч, спізнюються, отримують прочухана, сваряться, але в підсумку демонструють найтепліші прояви дружби — це сюжет одного з іміджевих роликів Toyota, створених з нагоди Суперкубка та Олімпійських ігор, який не так рекламує продукцію корпорації, скільки пропагує ідею єдності в різноманітті, закликає до релігійної та етнічної толерантності та об’єднання заради досягнення успіху.

Нагадаємо, Toyota — партнер олімпійської та паралімпійської збірних США.

Як повідомляє AdAge, 60-секундне відео було оприлюднено 4 лютого 2018 року.

Першим із синагоги, похапцем складаючи талес, вибігає рабин, сідає за кермо автомобіля та їде до протестантської церкви, де в цей час християнський пастор, поглядаючи на годинник, завершує служіння і поспішає приєднатися до рабина. Вони їдуть до мечеті, біля якої їх вже чекає імам у відповідному вбранні. Вже втрьох вони підбирають дорогою буддійського ламу в помаранчевій шулі. Однак на стадіон вони дещо запізнилися, всім чотирьом доводиться буквально пробиратися на свої місця через переповнені трибуни, заважаючи іншим глядачам. За це чоловіки отримують роздратоване зауваження від католицьких черниць, які вже знаходяться на стадіоні. Намагаючись виправдатися, священнослужителі перекладають провину за запізнення один на одного… Здавалося б, конфлікт неминучий, проте щось спільне, що їх усіх, таких різних, зібрало в цей момент на стадіоні, змушує на якийсь час відкласти «розбірки» . І коли ситуація на ігровому полі складається на користь команди, за яку, як виявилося, вболівають всі четверо — вони радіють і, забувши про взаємні претензії, в єдиному пориві братньо обіймаються.

«Ми всі — одна команда!» — проголошує рекламний слоган у фіналі відео, і таким чином цей ролик, в якому неймовірним чином переплелися релігія, людські недосконалості та їх подолання, дійсно закликає до осмислення необхідності об’єднання.

— Це безпрецедентна можливість для нашої команди в Toyota ділитися посланнями про єдність, дружбу, різноманітність та наполегливість, — говорить Ед Лаукс, віце-президент групи Toyota Marketing, Toyota Motor North America. — З Super Bowl та Олімпійськими іграми протягом декількох днів на NBC ми раді приєднатися до ентузіазму шанувальників цих двох подій світового рівня та об’єднатися з ними через змістовні телевізійні ролики, що надихають.

Як повідомляється, компанією Toyota випущено три мотиваційні іміджеві ролики, які транслюватимуться в прайм-тайм під час показу ігор Суперкубка та Олімпійських ігор.

 
Іміджевий ролик Toyota закликає до об’єднання, дружби і толерантності
Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь
Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.